donderdag 3 januari 2013

Nfu Oh - 64

Omdat mijn vorige lakje niet echt goed gelukt was heb ik nu Nfu Oh - 64 opgedaan. Ik heb eerst de Base Coat van Herôme gebruikt en vervolgens 3 lagen Nfu Oh opgedaan. Ik heb geen Top Coat gebruikt omdat anders het effect van de holografische lak verloren gaat. 64 droogt erg snel.

Omdat het flesje zo mooi is:

Het is echt heel moeilijk om deze kleur goed op de foto te krijgen, vooral als er nergens zon te bekennen is. De eerste foto is met mijn telefoon genomen bij het licht van een lamp en de tweede met de camera, ook bij het licht van een lamp.


Nog twee foto's gemaakt met de flitslamp van de telefoon.


Nfu Oh 64

Nfu Oh 64 heb ik besteld bij http://www.nagelgroothandel.nl/ voor €10,29 exclusief verzendkosten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten