zondag 2 juni 2013

Nubar - Vogue Vert met Nubar - Black Polka Dot en stempels




Ik heb eerst twee lagen Nubar - Vogue Vert opgedaan. Dit lakje is net iets te vloeibaar. Als je niet oppast loopt het zo langs je nagelriemen overal heen. Als ik niet van plan was geweest er iets overheen te doen had ik er waarschijnlijk nog een derde laag overheen gedaan om de foutjes te verbergen. Maar misschien was dat met alleen een top coat ook wel gelukt. Met twee lagen was de lak trouwens wel dekkend.
De lak droogt snel en de kleur is ook prachtig.

Met mijn middelvinger ben ik volgens mij ergens tegenaan gestoten en bovenaan de nagel van mijn ringvinger kwam bij de base coat al een stukje gedroogde lak op mijn nagel terecht. Foto's zijn zonder top coat.









Over mijn wijsvinger en pink heb ik twee lagen Black Polka Dot gedaan. Over mijn middelvinger zitten drie lagen omdat ik maar twee hexagons te pakken kreeg en dat toch echt te weinig vond. Helaas zitten er daardoor wel enorm veel spikkeltjes op die nagel. Ik heb daar ook nog een top coat overheen gedaan.

De stempels heb ik gemaakt met deze image plate (10% kortingscodes zijn volgens mij altijd wel te vinden via Google). Ik heb er de stempellak van Essence voor gebruikt. De stempel goed in het midden krijgen is ook een kunst...
Ook hier heb ik nog een top coat overheen gedaan.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten