zondag 1 juni 2014

Shoplog juni

Alweer tijd voor een nieuwe shoplog. Ik verwacht in ieder geval 1 heel leuk pakketje en ik zal vast nog meer dingen kopen.
Klik hier voor de shoplog van mei.

2 juni

Op Instragram en een aantal blogs kwam ik foto's tegen van lakjes die bij Wibra te koop zijn. Omdat er geen Wibra bij mij in de buurt zit had ik mijn moeder gevraagd te kijken. Hier kwam ze mee aanzetten.


3 juni

Een tijdje terug wilde ik al een bestelling plaatsen bij Color4Nails maar toen was Zoya - Carter ineens uitverkocht terwijl dat de reden was dat ik daar wilde bestellen.
Vervolgens zou er een lakje van Too Fancy Lacquer uitkomen, exclusief daar te verkrijgen. Ik was er speciaal 's nachts nog voor opgestaan en toen ik wilde betalen was deze ook uitverkocht. Argh! Uiteindelijk een hoop holo's besteld en een top coat.



Bij Trekpleister heb ik de Hup Holland Hup collectie gekocht samen met nog wat andere lakjes. De nagellak is daar nu 1+1 gratis.



En vandaag waren er wat studs binnen gekomen die ik besteld had. Dit zijn er 100 voor ongeveer €2,30.


4 juni

Een tijd terug had ik wat ELF concealer kwastjes gekregen en omdat ze zo ontzettend fijn zijn heb ik er nog een 'paar' bijbesteld.


Ik kon het niet laten om ook wat nagellak mee te bestellen. Het losse lakje was €2,50, de set kostte €3.



5 juni

Weer wat studs van eBay. Deze kostten een euro voor 20 stuks.


6 juni

Bij de Born Pretty Store had ik wat googly eyes en een setje rood-zwarte veertjes besteld en die zijn vandaag binnengekomen. Ze kostten allebei $0,99.


10 juni

Bij Big Bazar had ik al langer staan twijfelen over deze lakjes van Revlon, ik heb nu uiteindelijk Tanzanite meegenomen voor €2,99.


Daarnaast heb ik een vel water decals ($2,89) binnengekregen van de BPS samen met decals die ik vorige keer verkeerd binnen had gekregen.




11 juni

Op eBay had ik twee setjes shell studs besteld, zilveren van 5mm en gouden van 3mm. Beide zakjes bevatten 50 studs en kostten $1,59.


Bij Kruidvat hebben ze een aantal producten met 75% korting deze week. Bij één Kruidvat stonden top- en base coats van Sally Hansen maar er stond bij dat die niet meededen met de actie. Bij een andere Kruidvat stond dat er niet bij. Daar bleek de korting dus wel te gelden en ik heb alle top coats meegenomen voor €1,25 per stuk. (Ik hou ze niet allemaal zelf.)


12 juni

Vandaag heb ik in Duitsland eindelijk een mini Misslyn lakje gevonden bij Müller. Ook heb ik 4 van de 5 lakjes uit de Le Grand Bleu collectie van Catrice meegenomen.


Bij DM ben ik toch gezwicht voor een lakje van P2 uit de Catch The Glow collectie. Ook hadden ze deze Maybelline lakjes staan voor €1,75 en daar kreeg je een nail art pen (t.w.v. €4,95) gratis bij.



13 juni

Bij deze verkoper op eBay had ik twee lakjes van Flormar en een holografisch lakje van een voor mij onbekend merk besteld. Deze drie lakjes hadden op dat moment $1 verzendkosten maar nu zijn ze volgens mij allemaal bijgesteld naar $4. Ik kan zo ook niet zien wat het kost om meer dan 1 lakje te laten versturen.


14 juni

Mijn vader appte me een tijdje terug een link naar de site van Cosmeticadeals. Ik had er nog nooit van gehoord maar ze hadden 4 Orly lakjes voor €10,-. Niet duur maar het was wel een verrassing welke lakjes je zou krijgen. Ik heb twee sets besteld, verzendkosten waren €2,95. Sommige kleuren leken zo op elkaar dat ik dacht dat ik dunnele lakjes had.



20 juni

Op eBay had ik weer wat houten bokkenpootjes besteld omdat ik bijna door mijn voorraad heen ben. 100 stuks voor ongeveer €1,25.


21 juni

Een tijdje terug had Mei Mei's Signature een 'charity raffle' georganiseerd voor een goed doel. Het goede doel was in eerste instantie voor een operatie voor haar ernstig zieke nichtje maar die is helaas overleden, het geld is toen naar een ander goed doel gegaan.
Een hoop indie-merken hadden een set van twee lakjes speciaal voor deze actie gemaakt, one of a kind dus. Ik had geloof ik 3 of 4 lootjes gekocht en tot mijn grote verrassing had ik een set gewonnen! Het bleken de lakjes van Takko Lacquer te zijn. En er zat ook nog een erg leuke beer bij.



25 juni

Vandaag heb ik het laatste lakje dat ik nog miste uit de Le Grand Bleu collectie van Catrice nog meegenomen uit Duitsland. Verder nog twee lakjes van P2, over de groene twijfelde ik al langer en toen ik 'm mee wilde nemen de laatste keer was hij op dus nu heb ik wel m'n slag geslagen. En ik heb weer een beetje een onbekend lakje meegenomen voor €1,89.


27 juni

Bij Hema heb ik eindelijk een holografisch lakje meegenomen en wel met 20% korting.


Woensdag heb ik een bestelling geplaatst bij Hypnotic Polish nadat ik deze swatch van PolishAlcoholic zag van het groene lakje uit de Kaleidoscope collectie van El Corazon.







28 juni

Op eBay had ik deze gevlekte studs gekocht voor €1,30.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten