woensdag 23 oktober 2013

Essie - Maximillian Strasse Her met water decals



Als sinds ik Maximillian Strasse Her in mijn bezit heb wilde ik hem graag gebruiken. Een hele rustige, grijsgroene kleur waar je veel kanten mee op kunt. Hij is ook prachtig op zichzelf maar ik heb ervoor gekozen om eindelijk eens mijn water decals te gebruiken.

Het verbaasde me dat Maximillian Strasse Her na 1 laag al bijna dekkend was. Na twee lagen was hij perfect. Hij lakte ook erg fijn.

Toen de lak droog was heb ik wat water decals van de Born Pretty Store. Ik had er een beetje moeite mee om de precies te krijgen waar ik wilde maar uiteindelijk was dat wel aardig gelukt.
Maar toen begon de ellende. Ik lakte mijn duim af met een top coat, niks aan de hand. Daarna mijn wijsvinger. Hele decals uitgeveegd! Ahhh! En nu? Even rustig adem gehaald, een dikkere top coat gepakt en toen waren de vegen minimaal.

Uiteindelijk heb ik het toch nog drie dagen laten zitten,



6 opmerkingen: