woensdag 30 oktober 2013

OPI - Suzi Loves Cowboys met stempels



Meteen toen ik dit lakje van Claire's kreeg wilde ik er al mee gaan stempelen. En daar heb ik dan ook niet lang mee gewacht.

Ik heb eerst mijn nagels gelakt met 2 lagen OPI - Suzi Loves Cowboys. Een mooi neutraal kleurtje bruin. Hij is wat aan de waterige kant maar lakt op zich wel fijn.
Twee lagen waren eigenlijk net niet helemaal dekken maar omdat ik toch wilde gaan stempelen heb ik het er toch maar bij gehouden.
Foto's zijn met top coat.



Daarna heb ik met mijn Messy Mension plate MM19 en Claire's - 283 er wat stempels op gezet.
Ik vind de kleurencombinatie op zich wel leuk maar misschien is dit gouden lakje toch niet ideaal om te stempelen, iets te korrelig misschien.
Ik ben al niet zo goed in het stempelen maar dit liet zich ook nog eens een keer niet goed fotograferen. 




Ik heb het er de volgende dag weer afgehaald omdat ik toch niet kan wennen aan deze kleur op mijn nagels. Bovendien waren de stempels niet zo goed te zien als ik gehoopt had.


3 opmerkingen:

  1. Ik heb dat ook eens gehad met een gouden stempellakje, ook niet zoals ik het had verwacht. Maar moet zeggen dat ik het resultaat wel heel mooi vind!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Het is wel jammer als het tegenvalt. Maar goed, als je het niet probeert weet je ook niet hoe het uitpakt.

      Verwijderen