zaterdag 30 november 2013

#xmasnorules Day 1: Red and Green

Ik heb nog nooit aan een challenge meegedaan maar toen ik deze voorbij zag komen wilde ik toch wel een poging wagen. Ik weet niet of het gaat lukken om alle dagen te doen maar ik ga het zeker proberen.

Dag 1 heeft als thema rood en groen. Ik was erg aan het twijfelen over wat ik wilde gaan maken maar met wat hulp van mijn zusje ben ik uitgekomen bij groene hulstblaadjes met rode besjes.




De 'achtergrond' is twee laagjes China Glaze - Lemon Fizz. De blaadjes heb ik met een dun nail art kwastje en Color Club - Magic Elf gemaakt en daarna heb ik met een dotting tool en Color Club - Wish List Red de besjes geplaatst.





4 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi gedaan! Leuk dat je meedoet aan deze challenge, ben benieuwd naar je andere creaties :)
    Mooi lakje van China Glaze trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Deze tweede zet ik denk ik morgen online en nummer 3 is net af.
      Ik ben ook erg blij met Lemon Fizz van China Glaze, gebruik 'm best vaak.

      Verwijderen