zondag 1 december 2013

Shoplog december

1 december alweer en dus alvast weer tijd om een nieuwe shoplog klaar te zetten.
Die van november en oktober heb ik nog steeds niet helemaal af maar ik hoop dat ik die van december wel gewoon goed bij kan houden. En waarschijnlijk ga ik ook weer wat meer kopen vanaf nu.

1 december

Bij Ici Paris wilde ik een parfum bestellen en ik kon het niet laten om even bij de lakjes te kijken. Daar zag ik deze drie lakjes voor €1,66 per stuk. Ik kon het niet laten deze mee te bestellen (en in te laten pakken).
Het is een mooi roze lakje met subtiele zilveren shimmer, een geel en een oranje lakje. Die laatste 2 ga ik waarschijnlijk niet vaak gebruiken want ze lakten om een nagelwiel al niet heel erg prettig. Maar de eerste lijkt me wel prettig lakken en ziet er nog mooi uit ook.


5 december

Nadat ik steeds meer swatches van Lots of Lux van Essie zag kon ik me niet meer inhouden. Deze mooie blauwe liquid sand moest ik hebben. 
Ik had 'm op 28 november besteld bij deze verkoper op eBay. Lekker snel binnen dus en netjes verpakt.


10 december

Toen ik deze post tegen kwam wist ik dat ik dit lakje van P2 wilde hebben. Vandaag ben ik in Duitsland geweest en gelukkig hadden ze 'm nog. Before Sunrise is dit.


Daarnaast heb ik deze glitters (Fanstastic Girl) van Essence meegenomen. De vorige keer heb ik ze laten staan maar ik heb gezien dat je er toch best leuke dingen mee kunt maken dus nu heb ik ze wel meegenomen.


Verder kwam ik dit lakje van Essence nog tegen. Hij heet Electric Blue en doet me een beetje denken aan Butler Please van Essie. Ik had deze eigenlijk gekocht om te gebruiken voor nail arts maar hij dekt heel slecht dus ik vraag me af of ik er nog iets mee kan.


14 december

Vandaag liep ik langs Trekpleister en zag ineens dat alle make-up daar 1+1 gratis was. Ik heb Sequin Explosion van L'Oreal meegenomen, een mooi glitterlakje. En een lakje die bedoeld is voor een giveaway.


18 december

Oh, wat was ik blij toen ik vandaag thuis kwam. Dit geweldige pakketje van Mei Mei's Signature lag bij de buren op me te wachten. Een geweldige webshop met veel verschillende indie's.
Ik had mijn bestelling op 9 december geplaatst en een paar dagen later was het verzonden. EEn week later heb ik het dus binnen gekregen.
Ik was voor deze bestelling in totaal (inclusief verzendkosten) net iets meer dan €60 kwijt. Maar ik las dat ze volgend jaar waarschijnlijk de verzendkosten omlaag kan doen dus dan wordt het allemaal iets goedkoper.

Hier even snel een foto van alle lakjes bij elkaar. Swatches zullen zeer snel volgen.


19 december

Vandaag ben ik weer even naar Duitsland geweest en kwam dit lakje van Essence tegen. Het lijkt in eerste instantie op een gewone blanke top coat, tot je goed op de bodem kijkt en de tekst op het flesje leest.
Best een leuk lakje!


Dit zijn 2 laagjes Let It Snow! over zwart.

En toen ik thuiskwam lag dit lakje in de brievenbus. Belugaria van Essie. Omdat ik 'm er in het flesje zo mooi uit vind zien.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten