woensdag 1 januari 2014

Essie - Belugaria



Is het gek om een lakje te kopen omdat hij zo lelijk is? Ik vind van niet. Vandaar dat ik Belugaria van Essie besteld had.
Bovendien zal dit lakje erg mooi staan in mijn nagellakkastjes. Ik had nog geen zwarte lak van Essie en die glitters zien er prachtig uit in het flesje.

Belugaria is een zwart textured lakje met grote zilveren glitters. Er is bijna niet mee te lakken, als je twee keer over hetzelfde stukje lakt schuif je zo alle lak van je nagel. Na 1 voorzichtige laag was dit het resultaat.



Uiteindelijk viel het me nog helemaal niet tegen. Hij is minder lelijk en grof dan ik had gedacht. Ik was wel enorm bang dat ik mijn ogen/lenzen zou beschadigen met deze lak en heb 'm er dan ook vrij snel weer vanaf gehaald. Maar niet voordat ik had gekeken hoe deze lak eruit ziet 3 lagen top coat.


Nooit een top coat aanbrengen over Belugaria dus. Nadat ik dat had gedaan vond ik de lak zonder top coat ineens veel mooier worden, haha.


8 opmerkingen:

  1. Misschien helpt het als je de lak met een sponsje aanbrengt? Ik zou 'm zelf niet zo snel kopen, hij is zo grof ;). Maar wel mooi in het flesje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met een sponsje aanbrengen is inderdaad ook nog een optie. Ik vind 'm in het flesje ook mooier. :)

      Verwijderen
  2. Deze lak van Essie slaat voor mij de plank echt volledige mis. Best jammer want het idee is wel grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit is voor mij ook niet echt het perfecte lakje maar vind het wel leuk om 'm te hebben.

      Verwijderen
  3. Ik zou niet zoveel geld overhebben voor een lak die ik niet mooi vind, oh wacht ik koop eigenlijk nooit een lak die ik niet mooi vind XD

    Maar wat je zegt is wel waar, toen je er topcoat overheen aanbracht kon ik de lak zonder topcoat opeens veel meer waarderen.xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, ik begrijp je wel hoor. Dit flesje staat gewoon ook leuk bij de rest. ;)

      Verwijderen
  4. Oef... Ik vind 'm echt oerlelijk! Op gedeelde eerste plaats samen met Budding Romance en There's Snow Man Like You...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik snap je helemaal hoor! ;)
      There's Snow One Like You staat ook nog op mijn wishlist. Deze en Belugaria vind ik (bijna) mooi van lelijkheid.

      Verwijderen