zaterdag 18 januari 2014

Manhattan - 71S



Als ik in Duitsland ben kijk ik altijd wel eventjes bij de lakken van Manhattan maar zelden neem ik iets mee. Tot nu dus. Dit mintgroene lakje met verschillende kleuren fijne glitters wilde erg graag met me mee naar huis en daar was ik erg blij om!

Dit lakje lakt best fijn en is dekkend in 2 lagen. Ik had eigenlijk verwacht dat ik 3 of 4 lagen nodig zou hebben maar dat viel dus reuze mee.
Uit gewoonte ben ik er een top coat overheen gaan lakken en zag toen dat de lak er eigenlijk minder mooi van werd. De glitters werden ineens een stuk tammer. Zonder top coat droogt de lak ook mooi glad op, ik denk dat als ik het lakje nog een keer gebruik er geen top coat meer overheen doe.

Op de bovenste foto heb ik geen top coat over mijn ringvinger en pink, de rest is allemaal met top coat.




Ik hoop dat ze deze lak in meer kleuren uit gaan brengen (roze bijvoorbeeld) want voor €2,45 is dit een hele leuke aanvulling van mijn stash.

4 opmerkingen:

  1. Echt super leuk lakje het heeft iets speciaal het doet me denken aan kiwi :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Hihi, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht. Wel aan kievitseieren maar kiwi kan ik ook wel inkomen.

      Verwijderen
  2. Leuk lakje, onverwacht voor een niet-indie merk ;)

    BeantwoordenVerwijderen