dinsdag 11 februari 2014

Golden Rose - Holiday 63



Weer een lakje uit de Holiday collectie (=textured) van Golden Rose. Ik heb besloten eerst maar alle roze lakjes te swatchen en daarna pas de rest. Dit is nummer 63. Een zachtroze lakje met paarse shimmer.

Na twee laagjes lakken had ik er spijt van dat ik niet een gewoon roze lakje als basis had gebruikt, hij was namelijk nog erg sheer. Tot mijn verbazing was hij na 3 laagjes wel volledig dekkend. Ik vond wel dat deze een stuk langzamer droogde dan nummer 62.



Ook met top coat vind ik het een erg mooie lak.


Hier nog een foto van alleen het flesje, de shimmer is zo een stuk beter te zien.




6 opmerkingen:

  1. Wat heb je mooie nagels! Ook leuke lakjes. Jammer dat nummer 63 niet snel droogt.
    Liefs,
    vanilles-x.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik had ook liever gezien dat hij wat sneller droogde maar hij is het wachten wel waard.

      Verwijderen
  2. Wat een mooie kleur! Vind hem zonder topcoat net iets leuker ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! En dat kan :) ik ben er nog niet over uit of ik 'm met of zonder top coat het leukst vind.

      Verwijderen
  3. Met topcoat is ie ook echt prachtig ja!

    BeantwoordenVerwijderen