zondag 9 februari 2014

OPI - If You Moust You Moust met nail art



Toen ik deze tutorial van Lucy's Stash zag wilde ik 'm meteen namaken. Omdat ik niet zo heel veel tijd had heb op maar 1 nagel de dotted swirls gemaakt.

Ik heb eerst mijn nagels gelakt met 3 lagen OPI - If You Moust You Moust. Twee lagen waren wel dekkend maar om het mooi egaal te krijgen had ik nog een derde laag nodig.
Op mijn ringvinger heb ik de dotted swirl gemaakt met behulp van de tutorial en op mijn andere vingers heb ik nog twee lagen Minnie Style aangebracht.
Ik was er uiteindelijk niet zo heel blij mee (vooral omdat de nagellak er zo dik op zat) en heb het dan ook weer snel eraf gehaald.



8 opmerkingen:

  1. Ja ik had hem ook gezien op Instagram, echt heel mooi gemaakt! Vind het glitterlakje van OPI ook zó gaaf! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! :)
      Die glitterlak is inderdaad wel leuk maar lakt niet zo heel erg prettig.

      Verwijderen
  2. Die glitter naggellak van OPI ziet er echt geweldig uit! Leuke review, ik volg je nu op bloglovin!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi! Wat ziet zo'n swirl er leuk uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Judith! Dat vond ik ook en het was eigenlijk best simpel om te maken.

      Verwijderen