maandag 14 juli 2014

Indigo Bananas - Hot Ice Creams for Cold Days

Normaal trekt een holografische lak met glitters me niet zo omdat het snel te druk wordt. Hot Ice Creams for Cold Days van Indigo Bananas vond ik toch wel erg mooi en had 'm dan ook besteld bij Mei Mei's Signature.

Na twee (dunne) laagjes vond ik de lak nog niet helemaal goed dekken en heb daarom een derde laagje aangebracht. De eerste twee lagen waren zo droog maar na de derde duurde het wel wat lang. Mede daarom en omdat de glitters niet helemaal glad aanvoelden heb ik er een top coat overheen gedaan.
Ik ben bang dat het holografische effect daardoor wel enigszins verloren is gegaan maar toch vind ik het een supermooie lak!

Schaduw

Lightbox

Zon


(Wel een beetje jammer dat je bij mijn middelvinger toch nog steeds de tips er doorheen ziet...)

4 opmerkingen:

  1. Ik vind het zo leuk dat jij altijd van die bijzondere nagellakjes hebt! :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, dankjewel Lottie!
      Mijn portemonnee is er wat minder blij mee. ;)

      Verwijderen
  2. Dit is echt een soraya lakje :-) Pretty!

    BeantwoordenVerwijderen