vrijdag 29 augustus 2014

Yes Love - Concrete G4-4

Omdat ik een beetje verslaafd ben aan textuurnagellakjes kon ik het niet laten om de hele lijn concrete lakjes te bestellen bij de YesLove-Shop. Deze lakjes hebben niet de standaard zand-structuur maar zijn een stuk gladder. Het zijn een beetje jelly-achtige lakjes met kleine witte korreltjes.

G4-4 is de neon roze uit deze lijn en hij is zoooo mooi! Met twee laagjes was hij goed dekkend en over de droogtijd heb ik ook niet veel te klagen.
Ik baal er alleen wel van dat neon kleuren zo lastig vast te leggen zijn.




Daarna heb ik iets stoms gedaan, haha. Met wat Nail Vinyls heb ik deze chevron nagels gemaakt, met de zwarte lak uit dezelfde lijn (G4-2) maar het is niet zo heel goed gelukt.


5 opmerkingen:

  1. Wat fel! Heb je de chevron vinyls zo op de roze lak geplakt, of eerst een laagje top coat erbovenop zodat het glad werd? Ik vind het toch leuk geworden hoor, maar ik kan me er ook zo aan ergeren als het net niet strak is ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had ze er zo opgeplakt, zonder top coat omdat de lak vrij glad was. Maar blijkbaar niet glad genoeg, haha. Als iets niet precies uitkomt zoals ik in gedachten had gaat het er meteen weer af...

      Verwijderen
  2. Ah wat een mooie lak, gaaf keurtje! En die combinatie met zwart is heel tof.

    BeantwoordenVerwijderen