dinsdag 26 februari 2013

Etos - 120 met gedroogd bloemetje



Vandaag was een lakje van Etos aan de beurt. Na een tijdje (hele nacht) getwijfeld te hebben heb ik gekozen voor nummer 120.
Eerst 1 laag Nail Envy opgedaan, daarna 1 laag basecoat. Vervolgens heb ik 2 lagen nummer 120 opgedaan. Hij lakt niet zo heel fijn maar dekt wel goed, 1 dikkere laag was ook genoeg geweest denk ik. Ook droogt hij erg snel! Op mijn ringvingers heb ik, toen de lak nog nat was, voorzichtig gedroogde bloemetjes gelegd. Over die nagels heb ik 2 lagen topcoat zitten zodat de bloemetjes goed afgedekt waren, over de andere nagels heb ik 1 laag topcoat gedaan.

Deze foto's heb ik gemaakt voordat ik de topcoat er overheen heb gedaan. Ik was bang dat ik het met de topcoat misschien zou verpesten.


Met topcoat:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten