zondag 17 februari 2013

OPI - Kiss Me On My Tulips


Bij mijn nieuwe korte nageltjes hoorde een mini-nagellakje en dan een lekker roze.
Als eerste 1 laag Nail Envy, daarna 1 laag basecoat.
Daarna 2 lagen Kiss Me On My Tulips. Wat lakt die ontzettend vervelend zeg. De dop is eigenlijk te klein om goed vast te kunnen kunnen houden. Het kwastje is klein en hard waardoor ik ook niet mooi kon lakken en er na twee lagen ook echt genoeg van had. Mijn nagels hadden zeker nog een derde laag kunnen gebruiken aangezien het nu nog niet helemaal dekkend was maar ik was bang dat ik het daarmee alleen maar erger zou maken. Bij de tweede laag trok ik de eerste laag ook weer kapot.
Ik heb er snel een topcoat overheen gedaan en niet veel meer naar mijn nagels gekeken.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten