zaterdag 2 februari 2013

OPI - I Vant To Be A-lone Star met stempels




Ik heb vandaag een beetje geëxperimenteerd met de stempelplaat die ik besteld had bij Ninja Polish. Ik had deze stempelplaat gekocht vanwege de katjes die erop stonden maar ook de rest is toch wel leuk. De foto's zijn niet zo goed gelukt maar de patronen zijn wel redelijk te zien.




Als eerste heb ik 1 laag Nail Envy van OPI opgedaan, vervolgens 1 laag basecoat van Seche Vite. Daarna 2 lagen I Vant To Be A-lone Star van OPI. De eerste laag daarvan wilde niet erg goed lukken maar na een tweede laag zag het er toch wel netjes uit. Ik vind dit lakje zo op zichzelf al erg mooi.


Om te stempelen heb ik OPI - You Only Live Twice gebruikt. Dit is sowieso een prachtige kleur en ook goed om mee te stempelen. Het resultaat is wat minder maar dat komt omdat ik niet zo heel erg goed ben in het stempelen. De korte nagels lukte aardig maar de rest was een ramp.

Als laatste heb ik de topcoat van Seche Vite gebruikt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten