maandag 25 maart 2013

Bourjois - Rose Cupcake


Bourjois was weer aan de beurt, het ene lakje had ik gehad dus nu was het tijd voor Rose Cupcake. Een leuk echt roze lakje. Eerst 1 laag Nail Envy, dan 1 laag base coat. Rose Cupcake was niet het meest vervelende lakje om aan te brengen maar ook niet het fijnste. Hij was redelijk stroperig en wilde niet snel drogen. Na twee lagen vond ik hem eigenlijk nog niet dekkend genoeg maar het leek me geen goed plan een derde laag aan te brengen. Daarna 1 laag top coat er overheen gedaan.
Na twee uur was het toch nog niet helemaal droog maar ik wilde toch echt naar bed. Met als gevolg dat de lak 's nachts beschadigd is geraakt en na het afwassen was er al helemaal niet veel meer over van de randjes. Toch heb ik er nog wel foto's van gemaakt voordat ik het er af heb gehaald.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten