maandag 25 maart 2013

Essie - Butler Please met Essie - Beyond Cozy



Butler Please is een kleur die ik al langere tijd wil proberen, nu is het er eindelijk van gekomen. En het is zeker niet tegengevallen! Een prachtig kleurtje blauw.
Eerst heb ik 1 laag Nail Envy opgedaan met daarover 1 laag base coat. Butler Please was goed dekkend in twee lagen.
Om het iets spannender te maken heb ik er met Beyond Cozy op twee nagels een streep op gemaakt. Dit heb ik gedaan door de zijkanten van de nagels af te plakken met plakband toen Butler Please goed droog was. Het plakband het ik ook eerst twee keer op mijn huid geplakt zodat ik de lak niet kapot trok.
Het was eigenlijk de bedoeling dat ik die strepen op mijn ringvinger en pink zou doen, over de rest had ik al een top coat gedaan maar ik had me een beetje vergist...

De eerste foto's zijn 's avonds genomen bij het licht van een lamp, de onderste zijn de volgende dag gemaakt bij daglicht.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten