vrijdag 29 maart 2013

China Glaze - Cowgirl Up


Ik heb eerst 1 laag Nail Envy opgedaan, daarna 1 laag base coat. Derde poging om die base coat eens te testen. Van Cowgirl Up had ik twee lagen nodig om hem goed dekkend te krijgen. Een erg mooie, beetje metaalachtige, warme paarse kleur. Ik heb er ook nog 1 laag top coat overheen gedaan.
Helaas is schuimpjes bakken en nagels lakken geen geslaagde combinatie en kon ik ook deze lak er weer snel vanaf halen. Dat ging overigens wel erg makkelijk, zelfs zonder dat mijn nagels en vingers paars uitsloegen.





2 opmerkingen:

  1. Ohw... Sentiment! Eén van mijn eerste China Glaze lakjes! Draag 'm nu niet meer zo vaak, omdat ik er zoveel lakjes bij heb ondertussen, maar deze heeft echt een plekje in mijn hart veroverd. Prachtig kleurtje!
    Staat erg mooi bij je huidskleur!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!
      Wat toevallig zeg, Cowgirl Up was ook 1 van de eerste China Glaze lakjes die ik besteld had! Het was zelfs de eerste bestelling die ik in het buitenland deed.
      Ik heb 'm ook al lang niet meer gedragen.

      Verwijderen