dinsdag 5 maart 2013

Zo bewaar ik mijn nagellak en toebehoren

Ik heb in een kamer een apart hoekje ingericht voor mijn nagellakjes, ze zitten in kastjes die ik bij Action gekocht heb.


Close-ups van alle kastjes:








De lakjes van OPI passen alleen op de bovenste en onderste planken. De lakjes die er helemaal niet inpassen heb ik bovenop de kastjes gezet:





Van alle lakjes heb ik swatched gemaakt op deze 'nagelwieltjes'.










Als ik een nieuw lakje binnenkrijg swatch ik 'm eerst op een tijdelijk nagelwiel, voor het geval het lakje niet goed is en mijn 'goede' nagelwieltjes daardoor verpest zijn.


Welk lakje bij welk nummer hoort hou ik bij in een schrift. Daar schrijf ik ook alle lakjes in op die ik misschien nog ooit zou willen hebben.


Verder heb ik nog twee beautycases. In de roze bewaar ik alle flesjes met top- en basecoats e.d., in de grijze bewaar ik vijlen en nail-artspulletjes.


Hier wat foto's van wat er in de roze beautycase zit.







Verder heb ik ook nog een hele verzameling handcrèmes.


Dit zijn mijn favoriete cremes.
In Duitsland een stuk goedkoper dan in Nederland!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten