woensdag 20 maart 2013

Essie - Head Mistress met stempels en extraatje




Na een paar mislukte experimenten nu eentje die toch wel redelijk gelukt is.

Mijn ringvingers heb ik gelakt met 1 laag Nail Envy met daarover 1 laag base coat. Daarna 1 flinke laag Alpine Snow van OPI. Vrijwel meteen heb ik er een berg flocking/velvet powder overheen gegooid. Dat heb ik met een make-up kwast zachtjes aangedrukt. Het poeder wat er teveel op zat heb ik er vanaf geveegd met de kwast. Ik had er een vel papier onder liggen dus het restant kon zo weer terug in het potje. 
Dit blijft ongeveer een dag redelijk goed zitten. Handen wassen/afwassen/douchen gaat gewoon goed. Ook als het vies wordt (als je bijvoorbeeld met je hand in de mond van een paard terecht komt) is het goed schoon te krijgen.


De rest van mijn nagels heb ik ook met 1 laag Nail Envy en 1 laag base coat gelakt. Daarna heb ik er twee lagen Head Mistress van Essie overheen gedaan. Dit heb ik goed laten drogen.



Hierop heb ik gestempeld met de witte stempellak van Essence. Deze droogt erg snel op het plaatje maar niet zo snel op je nagels. Daar kwam ik achter toen ik de top coat opdeed.
De stempel op mijn middelvinger komt van een plaatje van Action, de anderen komen van twee verschillende stempelplaatjes van Essence. Als laatste heb ik er nog een top coat overheen gedaan.






Ik snap alleen niet zo goed waarom de lak op mijn wijsvinger zo donker is/lijkt.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten