donderdag 8 augustus 2013

Essie - The Girls Are Out met P2 - Adorable



Een paar dagen terug kwam ik op Instagram zo'n ontzettend leuke nail art tegen maar ik weet niet meer wie die gepost had dus ik kan er helaas ook geen link naartoe geven. Mocht ik er alsnog achter komen van wie ik het idee gepikt heb dan zal ik dit bijwerken.

Ik ben begonnen met mijn nagels te lakken met The Girls Are Out van Essie. Twee lagen met top coat. Geweldig mooie kleur en lakt als een droom.




Deze kleur is bijna te mooi om nog iets mee te doen. Maar als ik iets mijn hoofd heb dan wil ik ook dat dat gebeurt.
Ik heb vier stukjes striping tape over elke nagel geplakt en ze na het lakken met P2 - Adorable in omgekeerd volgorde weer verwijderd. 



Ondanks dat er wat grotere glitters in dit lakje zitten zijn de strepen toch mooi strak geworden. Ik ben dan ook erg blij met het eindresultaat. Ik heb er geen extra top coat meer overheen gedaan vanwege het sand lakje.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten