zaterdag 19 april 2014

Catrice - iROSEdescent





iROSEdescent van Catrice is een nieuw lakje uit de Haute Future Collectie. Deze lak is voornamelijk zilver met een beetje een paarse gloed. In het flesje vind ik 'm zelfs een beetje bruinig ogen. Het is een scattered holo maar de lak 'voelt' niet als een holo, het aanbrengen ging heel gemakkelijk omdat het meer een soort jelly-lakje is.Ik heb drie dunne laagjes aangebracht voor volledige dekking.

Het heeft me enorm veel moeite gekost om 'm beetje fatsoenlijk vast te kunnen leggen.





4 opmerkingen:

  1. Pretty! Ik hou wel van zulke kleurtjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Lottie! Ik vond 'm ook zeker niet tegenvallen.

      Verwijderen
  2. Voor mijzelf tikje saai en toch is ie mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! :) Hij is 'office friendly' maar heeft toch een beetje extra's.

      Verwijderen