zondag 27 april 2014

The Neverending Pile - Jelly


Ik heb eigenlijk helemaal niet veel jelly lakjes omdat ik hou van lakjes die in 2 laagjes dekkend zijn. Na wat zoeken kwam ik Asteroidea van Dance Legend tegen.
Dit is een roze jelly lakje met gouden shimmer en witte en zwarte glittertjes. Doordat de lak bomvol zit met die glitter was hij dekkend in twee lagen. Yay!



Ik moest echt mijn best doen om niet alle foto's te plaatsen die ik gemaakt had. Deze macro wil ik jullie niet onthouden.


Dance Legend is sinds kort ook te koop bij de Nederlandse webshop Hypnotic Polish. Waar ze overigens ook een hoop andere mooie (indie) merken verkopen.

8 opmerkingen:

  1. Wat een uniek lakje! Ik vind Jelly lakjes meestal ook niet zo fijn, maar als ze zoals deze in 2 laagjes dekken wil ik er wel eens vaker proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Jana! Ik was er ook erg blij mee dat hij zo goed dekte. En nog roze ook, mijn lievelingskleur. ;)

      Verwijderen
  2. Leuke lak. De close up foto is echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Al die kleine glitters, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik geloof dat dit 1 van mijn favoriete lakjes is geworden.

      Verwijderen