maandag 7 april 2014

Claire's - Holo top coat


Op dit lakje van Claire's kan ik geen naam ontdekken, wel staat er vaag het nummer 223 op gedrukt dus ik hou het maar bij holo top coat.

Op mijn ringvinger heb ik 3 laagjes Manhattan - 67N (helder paars) aangebracht en de andere nagels heb ik gelakt met 3 laagjes P2 - Elegant Dressed (grijspaars). Volgens mij waren beide lakjes na twee lagen al dekkend maar ik zat in de auto te lakken en kon het niet goed zien.
Vervolgens heb ik over alle nagels 1 laagje van het Claire's lakje gedaan met dit als resultaat. Ik vind 't leuk!



2 opmerkingen:

  1. Ben gek op hololakjes, deze is ook leuk. Mooie combi van de 2 paarse kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Cindy! Ik vind die met dat heldere paars net iets mooier.

      Verwijderen