woensdag 2 april 2014

Sayuri Nail Lacquer - #116 Horsea



Ik heb heel lang getwijfeld o ik dit lakje wel of niet wilde hebben. Uiteindelijk heb ik 'm dus toch besteld.

Horsea van Sayuri Nail Lacquer is een lief blauw lakje met gele verschillende kleuren blauwe glitters. Vooral die gele glitters maken 'm erg leuk. Ik heb 3 laagjes opgedaan en daarmee was hij nog niet helemaal dekkend maar ik vond het niet storend.

Wat ik wel erg jammer vind is dat de naam van het lakje niet op het flesje staat.



4 opmerkingen:

  1. Wat heb je toch altijd mooie en bijzondere lakken! Dit is ook echt weer een pareltje :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Judith! Ik koop echt te veel nagellak, haha.

      Verwijderen
  2. Wat jammer van de dekking! Maar als ik 'm moet omschrijven; WAUW!! Precies waar ik van hou. Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Dekking is inderdaad zonde maar omdat hij toch wel vrij uniek en bijzonder is kan ik ermee leven.

      Verwijderen