vrijdag 2 mei 2014

The Neverending Pile - Boutique


Ik wist eerst niet goed wat er met boutique bedoeld werd en eigenlijk nog niet helemaal. Zit een beetje tussen drugstore en indie in volgens mij. Relatief kleine oplages maar niet handgemaakt.
Volgens mij is A-England zo'n merk. Laat ik nou nog twee untrieds van A-England hebben staan. ;)

Galahad is een teal-kleurig lakje en neigt wat meer naar blauw dan naar groen. Hij lakt enorm fijn en als ik wat voorzichtiger was geweest had ik 'm in 1 laagje dekkend kunnen krijgen, ik heb nu twee laagjes gebruikt voor de zekerheid.




Om het nog wat op te leuken heb ik met het kwastje van de nail foil glue hier en daar wat lijm aangebracht en daarop gouden nagelfolie.


6 opmerkingen:

  1. Die is echt prachtig! Ik houd zo van zulke kleurtjes! :D

    P.s: ik heb je genomineerd voor de Very Inspiring Blogger Award op mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb eigenlijk veel te weinig van zulke kleurtjes. Ik vind dit soort kleuren eigenlijk ook heel erg mooi.

      Wat leuk! Ik ga meteen kijken.

      Verwijderen
  2. Wat een tropische mooie kleur! Wat gaaf trouwens dat gouden accent op de laatste foto :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tropische kleur is een hele goede omschrijving!
      Dankjewel! :)

      Verwijderen