donderdag 22 mei 2014

The Neverending Pile - Texture


De laatste tijd heb ik echt enorm veel textured lakjes gekocht maar voor deze opdracht heb ik een lakje gepakt die ik al wat langer heb (is ook niet meer verkrijgbaar). Namelijk Illegal van P2. Dit is een rood lakje met gouden shimmer.
Ik had twee laagjes aangebracht en deze waren zo droog.




Uiteraard kon ik het niet laten om hier een top coat overheen te doen. Illegal is één van die textured lakjes die ik zonder top coat mooier vind dan met top coat.



11 opmerkingen:

  1. Ik ♥ van textured lakken, ik heb illegal (en de andere 5 uit de eerste P2 serie), maar al heel lang niet meer gedragen. Misschien beter voor mijn portemonnee dat ik niet dichtbij Duitsland woon ;).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, gelukkig zijn ze niet zo duur.
      Misschien moet je er maar weer eens een gaan dragen. :)

      Verwijderen
  2. Inderdaad, een stuk mooier zonder top coat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor! Zonder top coat vind ik hem ook leuker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb 1 P2 texture en die staat al bijna een jaar untried in mijn stash.
    Zo zonde, want hij is echt wel mooi... toch maar eens lakken binnenkort.

    Deze vind ik zonder topcoat net wat specialer, met is het een vrij standard kleurtje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad zonde! Ik ben erg tevreden over de textured lakjes van P2.

      Klopt, hij is niet meer zo speciaal met top coat.

      Verwijderen
  5. Prachtig lakje, met topcoat ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Miriam! Hij is inderdaad niet lelijk zonder top coat maar toch vind ik 'm leuker zonder.

      Verwijderen
  6. Mooie kleur, ook met topcoat. Heb deze ook;)

    BeantwoordenVerwijderen