maandag 8 april 2013

Bootie Babe - Hella Hiney


Dit is ook weer zo'n kleurtje dat ik eigenlijk al uit wil proberen sinds ik hem binnen heb gekregen. Hella Hiney van Bootie Babe. Ik heb deze gekocht voor $10 inclusief verzendkosten. Ik had eigenlijk voor een roze lakje gekozen maar die was op dat moment niet op voorraad. Ik kon er toen voor kiezen om te wachten tot die weer op voorraad was, of een ander kleurtje kiezen. Omdat ik mijn billenlakje toch snel wilde hebben, heb ik ervoor gekozen om een andere kleur uit te kiezen. Ik zag op hun site weer een hoop mooie kleuren staan.

Hella Hiney is een vrij dik lakje maar lakt wel erg fijn. Droogt niet tijdens het lakken halverwege de nagel al op. En toch droogde de lak wel redelijk snel. Één laag was al vrijwel dekkend maar ik heb er toch nog een tweede laag overheen gedaan. De kleur vind ik super.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten