zondag 14 april 2013

Indigo - 133 met dripping nail art


Ik kwam onlangs deze video tegen en het zag er zo makkelijk uit dat ik het ook wilde proberen. Ik heb ervoor gekozen om op elke nagel maar één kleur te doen.


Als basis heb ik Indigo - 133 gebruikt, een parelmoer-lakje dat ik een keer bij Big Bazar heb gekocht voor een euro. Deze lakje verbazingwekkend fijn en droogde snel. Hij was ook dekkender dan ik dacht dat hij zou zijn. Ik heb twee lagen opgedaan. Er zit op de foto's nog geen top coat overheen, die heb ik er pas opgedaan nadat ik helemaal klaar was met lakken.







Dit heb ik goed laten drogen en heb toen 5 lakjes uitgezocht die mij wel leuk leken om die dripping nail art mee te maken. Ik heb dit gedaan met behulp van een dotting tool. Ik stond er versteld van hoe makkelijk het is! Zelfs mijn 'slechte' hand is redelijk goed gelukt.

Dit zijn de lakjes die ik heb gebruikt:

China Glaze - Watermelon Rind, OPI - DS Magic, OPI - DS Extravagance, OPI - DS  Reserve, Sparitual - Spellbound








'Slechte' hand

Geen opmerkingen:

Een reactie posten