vrijdag 26 april 2013

Color Club - Harp On It


Ik heb mijn nagels kortgeknipt en eigenlijk wilde ik een tijdje geen nagellak op doen. Maar het was een mooie, zonnige dan. En wanneer kan ik dan beter eindelijk mijn aqua base coat en mijn nieuwe holografische lakje uitproberen?

Nfu Oh aqua base ruikt niet bepaald lekker. Maar volgens mij doet het wel goed zijn werk. De vorige keer dat ik een holo-lakje ophad (van Nfu Oh) had ik nog geen aqua base coat en trok ik bij het lakken van de tweede laag delen van de eerste laag er weer af. Daar had ik nu absoluut geen last van. Ik had twee lagen nodig om het mooi dekken te krijgen. Harp on it droogde ook erg snel.

Het lukte mijn telefoon niet echt om het holografische effect vast te leggen, in het echt was het veel sterker.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten