zondag 21 april 2013

Catrice - Aretha's R-E-S-P-I-N-K met bloemetjes


Aretha's R-E-S-P-I-N-K lakt heel fijn en droogt ook snel. Alleen was ik zo stom om van alles te gaan doen voordat het echt goed droog was. Na de eerste laag had ik mijn handen gewassen en zo een deel van de lak eraf geborsteld. Met een tweede laag kreeg ik het nog redelijk goed hersteld. Tot ik weer ergens tegenaan stootte uiteraard.
Het is geen bijzondere kleur maar ik vind 'm wel erg mooi.



Om de beschadigingen te verbergen heb ik geprobeerd er met een dotting tool en een kwastje er wat bloemetjes op te maken.


Op mijn duim en een deel van de wijsvinger heb ik zowel de gele als de witte 'stippen' met een dotting tool gemaakt. Bij de rest heb ik het hart van het bloemetje met een dotting tool gemaakt en de blaadjes met een kwastje. Dit is toch allemaal niet zo goed gelukt als ik had gehoopt en heb het er snel weer afgehaald.



P.S. Ik ben er niet 100% zeker van of dit wel Aretha's R-E-S-P-I-N-K is, het zou ook The Pinky And The Brain kunnen zijn. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten