maandag 1 april 2013

Essence - Ready For Rush Week? met stempels


De E van Essence was deze keer aan de beurt. Ik heb gekozen voor het donkerrode lakje Ready For Rush Week?, af en toe doet het lakje zelf een beetje bruin aan.
Ik heb eerst 1 laag Nail Envy opgedaan met daarover 1 laag base coat. Ready For Rush Week? was dekkend in twee iets dikkere lagen, of zoals op mijn wijsvinger in drie wat dunnere lagen. De randjes heb ik niet zo mooi schoon gekregen als ik wilde maar dat krijg je met een rode lak.
De foto's zijn zonder topcoat.




Daarna heb ik er met behulp van deze image plate en China Glaze - Cheers To You er een panterpatroon op gestempeld. Ik denk dat deze lak iets te korrelig is om mee te stempelen, daardoor is het patroon niet dekkend. Ik heb er daarna nog 1 laag top coat overheen gedaan.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten