dinsdag 30 april 2013

OPI - DS Luxurious met vlaggetje




Ook al vier ik geen Koninginnedag, ik vind het toch leuk om mijn nagels een beetje in die sfeer te lakken.

Op alle vingers behalve mijn ringvinger heb ik 3 lagen OPI - Luxurious gedaan. Twee lagen vond ik net niet dekkend genoeg. Wat een prachtig diepe kleur is dat zeg! Oranje met gouden shimmer. De kleur neigt haast een beetje naar rood. Helaas had ik op mijn 'goede' hand al snel een beschadiging op mijn middelvinger, op de andere hand ging het fout bij de duim. Helaas was dat nog niet alles...

Mijn ringvinger heb ik eerst wit gelakt met OPI - Alpine Snow. Omdat dit een mini is lakt hij heel vervelend. Ik heb uiteindelijk wel 4 lagen opgedaan omdat ik het gewoon niet mooi egaal erop kreeg. 
Toen dit droog was heb ik met plakband (eerst twee keer op mijn huid geplakt zodat het niet alle lak eraf trekt) het bovenste deel van mij nagel afgedekt. Het onderste deel heb ik blauw gelakt met OPI - OPI... Eurso Euro. Bij 1 van de 2 nagels wilde dat niet lukken, de lak liep onder het plakband waardoor er geen rechte lijn ontstond. 
Ik had toen geen tijd meer om dat fatsoenlijk te laten drogen en heb toen twee smalle reepjes plakband geknipt zodat dit niet over het (nog natte) blauw zou komen. Helaas, dit gebeurde bij 1 hand dus toch nog net wel waardoor ik daar wat lak er vanaf trok. Voor het rode deel van de vlag heb ik Manhattan - 45Q gebruikt. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten