zondag 21 april 2013

OPI - What Wizardry Is This? Met top coat



Allereerst wil ik even zeggen dat dit lakje echt ontzettend fijn lakt! Ik heb drie lagen opgedaan, twee lagen waren misschien ook al wel dekkend geweest. Het was binnen een mum van tijd droog. Heerlijk.
Bij mijn linkerhand heb ik er ook nog een top coat overheen gedaan. Uiteindelijk zijn dat twee lagen geworden om het mooi glad te krijgen. De nagellak aan die hand begon bij de randen al de volgende dag af te slijten. De lak die op de nagels van mij rechterhand zat zat er na 3 dagen nog net zo goed op als op de eerste dag.
Het er afhalen van de nagellak viel ontzettend mee. Ik had mijn nagels even laten weken in zogenaamde remover dopjes. Dat heb ik misschien een halve minuut gedaan en ik kon het er daarna zo vanaf wrijven.

Foto's van mijn linker- en rechterhand zitten door elkaar maar het is wel duidelijk welke met, en welke zonder top coat is.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten