dinsdag 30 april 2013

Catrice - Blue Cara Ciao met Color Club - Wish Upon A Rock-Star


Ik vond het wel weer eens tijd voor een blauw lakje. Blue Cara Ciao had ik nog niet eerder uitgeprobeerd dus heb ik daarvoor gekozen. Omdat ik hem wat saai vond zo alleen ben i even gaan googelen en kwam ik hier terecht. Ik dacht dat ik hetzelfde effect wel kon bereiken met alleen Wish Uopn A Rock-Star van Color Club. Dat viel helaas een beetje tegen.

Ik heb twee lagen Blue Cara Ciao opgedaan. De kleur komt niet echt helemaal over zoals hij in het echt is. In het echt lijkt hij iets groeniger, maar nog wel erg blauw.







Alles er weer af halen was wel een beetje een ramp. Glitters zijn altijd vervelend en mijn nagels en vingers waren nog nooit zo blauw uitgeslagen. Gelukkig was dat na het afwassen wel bijna helemaal weg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten