maandag 29 juli 2013

China Glaze - Cheers To You met accent nail




Eindelijk heb ik mijn nagels gelakt met China Glaze - Cheers To You. Dat wilde ik al veel langer maar het was er nooit van gekomen.
Omdat het me toch een beetje saai leek om alles in dezelfde kleur te lakken heb ik ervoor gekozen om wat afwijkends te maken op mijn ringvinger.

Mijn ringvinger heb ik gelakt met twee lagen China Glaze - Kinetic en dat heb ik goed laten drogen. Het droogde gelukkig snel. De rest van mijn nagels heb ik gelakt met twee lagen Cheers To You. Erg gepigmenteerd en prachtig zilver van kleur. Ik had over mijn duimnagel een laag top coat gedaan maar de lak werd er eerder lelijker door dan mooier dus de rest van de nagels zijn zonder top coat.

Mijn ringvinger heb ik toen afgeplakt met een heleboel striping tape en er een laag Cheers To You overheen gedaan. Daarna geprobeerd zo snel mogelijk het tape weer te verwijderen maar de uiteinden zaten een beetje aan elkaar geplakt waardoor het wat langer duurde. Hierdoor zijn de laatste stukjes tape die schuin op de nagel zaten niet zo mooi er af gekomen. Bij de rechte stukjes tape is het wel gewoon netjes. Bij de close-up foto is goed te zien wat ik bedoel.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten