zaterdag 20 juli 2013

OPI - German-icure By OPI vs OPI - Every Month Is Oktoberfest

Ik wilde al langer mijn nagels lakken met één van deze twee kleuren maar ik was ook wel benieuwd naar hoe ze er naast elkaar uitzagen. OPI - German-icure By OPI (noem ik vanaf nu German-icure) en OPI - Every Month Is Oktoberfest (vanaf nu Oktoberfest) lijken in het flesje enorm veel op elkaar maar op de nagel is er wel degelijk een groot verschil.





Oktoberfest heeft een paarse basis en German-icure een oranje.
Hier een aantal foto's waar ik mijn nagels met 1 laag lak heb gelakt, zonder topcoat. Oktoberfest is bijna dekkend in 1 laag, German-icure is toch wat dunner/doorzichtiger. 
Na 1 laag vond ik Oktoberfest veel mooier en sprekender.




Het verbaasde me dat German-icure na de tweede laag ook volledig dekkend was. Hier de foto's na 2 lagen lak met topcoat.





In de schaduw is het verschil tussen de twee ineens een stuk minder.


Na twee lagen lak vond ik German-icure ineens de mooiste van de twee. Vol pigment en lekker glinsterend. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten