woensdag 3 juli 2013

Shoplog juli

Een nieuwe maand, een nieuwe shoplog.
Ik ga deze keer proberen om op datum aankopen te plaatsen in plaats van op winkel. Eens kijken of dat wat beter bevalt.

1 juli

Omdat ik nagelwieltjes teort kom heb ik via eBay een aantal nieuwe besteld. Mijn eerste bestelling was niet aangekomen en daarvan heb ik het geld teruggekregen na ongeveer 1,5 maand. De tweede bestelling was wel aangekomen maar kapot. Gelukkig was dat maar 1 nagelwiel en heb ik ook daarvan mijn geld teruggekregen en meteen weer een nieuwe besteld. Hopelijk komt deze wel heel aan.


Misschien dat ik deze nog ga proberen te lijmen en alsnog ga gebruiken.

2 juli

Bij Douglas zag ik een stelling met allemaal afgeprijsde spulletjes. Daartussen lagen ook een aantal mini-lakjes (4 ml) van HerĂ´me voor 1 euro. Ik kon me uiteraard niet inhouden en heb er eentje meegenomen. Er staat geen naam of nummer op helaas.


3 juli

Vandaag kwam mijn bestelling van Beautybay binnen, Nails Inc - Pinkie Pink. Het was de eerste keer dat ik daar een bestelling plaatste en ik kan niet anders dan tevreden zijn. Het pakje was op de 25e verzonden en het lakje was prima verpakt.
Dit is tevens mijn eerste Nails Inc lakje en waarschijnlijk volgen er nog meer.





4 juli


Vandaag zijn we onverwacht naar Duitsland (Kleve) gegaan.

Bij Kaufhof stonden (nieuwe?) liquid sand lakjes van Misslyn, allen met tester. Ik heb alle kleuren op mijn duimnagel gelakt en vond de groene het leukst en heb die cadeau gekregen van mijn vriend.



Soms ben ik de liquid sand trend helemaal zat maar als ik die lakjes dan zo zie staan wil ik ze het liefst allemaal kopen. Deze lakjes kosten trouwens €5,95 per stuk.

Daarna heb ik bij DM een nieuw kwastje gekocht om de randjes van mijn nagels schoon te maken na het lakken. Ik had alleen rechte kwastjes maar van deze lopen de haartjes schuin, dat vind ik toch iets fijner. Officieel is het een kwast voor oogschaduw en hij kostte 2,95.


Bij thuiskomst stond er een pakje voor de deur. Mijn bestelling van Feelunique voor de deur! Ik had een kortingscode gekregen voor 15% korting en kon me niet inhouden. Ik heb alvast een reserve Cuti-cocktail van Sparitual besteld en had ook Protein boost van Sparitual meebesteld.



9 juli

Op eBay was ik gegaan naar nieuwe nagelwieltjes en kwam toen ook deze tegen, met 18 'nagels' aan elke kant in plaats van de 12 die ik gewend ben. Misschien dat ik langzaamaan over ga stappen naar deze grotere nagelwieltjes maar voor nu laat ik hem nog even in mijn la liggen.


12 juli


Eindelijk een nagelwiel dat heel is aangekomen. De cijfertjes zitten wel dichter bij elkaar dan normaal en het 'touwtje' is echt megalang (is af te knippen) maar verder is hij precies hetzelfde als alle anderen. Ik had zoveel lakjes klaarstaan dat ik vergeten ben een foto van het lege nagelwieltje te maken, ik ben als een dolle gaan swatchen.



22 juli


Vandaag 'moest' ik wel even naar Kruidvat omdat mijn nagellakremover bijna op is. Ik ben heel braaf geweest en alleen meegenomen wat ik nodig had.


De aceton had ik meegenomen om te proberen of dat beter werkt om de randjes na het lakken schoon te maken. Want met gewone nagellakremover krijg je kleuren als rood en blauw er niet goed mee af. Ik ben er inmiddels achter dat dat met aceton ook niet lukt...

Verder kwam (een beetje onverwacht) mijn pakje van Enchantra!
Ik had een bestelling geplaatst en daarna keek ik nog een keer op de site. Zag ik ineens een lakje staan waar ik blijkbaar overheen had gekeken. Na wat getwijfel heb ik toch besloten om te vragen of ik die misschien nog bij kon bestellen zonder dat ik daar verzendkosten over hoefde te betalen. Ik ging er eigenlijk al vanuit dat het niet kon maar tot mijn verbazing kon het wel! Super service van Enchantra.

En dan mijn spulletjes!



Pakjes in een pakje!





Swatches en namen van de lakjes:

China Glaze - Kinetic Candy

Color Club (8 t/m 12): Bewitching, Charmed I'm Sure,
Hocus Pocus, Spellbound, Modern Pink

Golden Rise - Holographic - 116
De moet ik nog in de zon bekijken

Glitter Gal - Bruised Ego

Orly: Liquid Vinyl, Devil May Care


24 juli


Vandaag had ik zowel met de gewone post als met de pakketpost iets gekregen dat ik via eBay had besteld. Een extra nagelwiel (nu nog wel leeg) en een handbadje. Die laatste had ik al eerder besteld maar nooit ontvangen en ook mijn geld teruggekregen. Nu gelukkig wel snel ontvangen.


Nu kon ik eindelijk de nagelbadolie uitproberen. Mijn vingers voelen nu heerlijk verzorgd aan.


Vandaag ben ik ook weer een keer naar Duitsland geweest. Daar heb ik ook weer wat extra nagellakremover meegenomen want die vliegt er echt doorheen. 

Verder heb ik ook de enige glitter topcoat van Essence die ik nog niet had gekocht, namelijk Mrs And Mr Glitter. Elke keer als ik er voorbij liep stond ik te twijfelen en nu heb ik 'm toch eindelijk meegnomen. Hieronder geswatched over Maybelline - Urban Turquoise.



25 juli


Vandaag ben ik Kruidvat even ingelopen en uiteraard bij de nagellak gespiekt. Zie ik daar toch dat Mrs And Mr Glitter daar voor de helft van prijs is! Aaah, gister gekocht! Gelukkig hadden ze nog andere dingen (in de opruiming) die ik nog niet had. Twee lakjes van Catrice in een bak voor een euro per stuk en eentje uit het schap met 50% korting (kostte nu €1,50). Daarnaast heb ik nog een image plate van Essence meegenomen, ook voor de helft van de prijs. (De plates met nummer 2 op de achterkant hebben 50% korting.)



Swatches van de lakjes.

Papa Don't Peach, I Am A Lob-Star, Fred Said Red

27 juli


Gisteren had ik voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij Boozyshop. Ik had de site al regelmatig bezocht maar nog nooit iets besteld. Dat komt vooral omdat ik het haat om verzendkosten te betalen en Boozyshop verzendt pas gratis bij bestellingen van boven de 50 euro. Ook nu was mijn bestelling minder dan 50 euro maar ik kon me toch niet inhouden.
Ze hadden China Glaze - Running In Circles voor net geen 3 euro. Running In Circles staat al een tijd op mijn wishlist dus heb ik die besteld. Natuurlijk hoefde dat lakje niet alleen hierheen te komen.

Dit vind ik altijd een spannend moment.

Alles zat in bubbeltjesfolie in een heel lief roze tasje.


Deze zes lakjes kostten bij elkaar, inclusief verzendkosten, €28,85. 
Heerlijk dat je ook Nederlandse webshops hebt waar je lakjes voor een leuke prijs kunt krijgen. Dan hoef je ook geen dagen/weken te wachten tot je bestelling binnen is.

De lakjes van Models Own. Vreselijke kwastjes maar zoooo mooi.
1. Freak Out! over OPI - OPI... Eurso Euro
2. Hot Stuff over Orly - Liquid Vinyl
En die van China Glaze.
3. Mosaic Madness over China Glaze Kinetic Candy
4. Sci-Fly By
5. Infra Red
6. Running In Circles

30 juli


Dit is toch wel de gaafste aankoop ooit! Op 18 juli had ik bij Shimmer Polish haar Etsy Shop een custom made lakje besteld. Veel roze met een beetje zilver. Vandaag lag hij op de mat! Zoooo mooi! Ik heb hem natuurlijk ook meteen opgedaan.


Vandaag ook nog even bij Kruidvat geweest en zag daar wattenschijfjes liggen. Die heb ik maar meegenomen want ze zijn alweer bijna op.




31 juli

Op de valreep van deze maand ook nog twee flesjes nagellakremover gekocht want ook die zijn zo op bij mij. (Oops, ondersteboven.)




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten