dinsdag 23 juli 2013

Glitzology - Disco Barbie over China Glaze - IV



Deze combinatie had ik laatst uit luiheid gebruikt toen ik mijn skittle nail art had geprobeerd. Ik vond het verrassend goed uitpakken en heb besloten al mijn nagels hiermee te lakken.

Ik heb eerst twee lagen IV van China Glaze opgedaan. Lakt fijn en droogt snel. Ik wilde er nog foto's van maken voordat ik Disco Barbie er overheen deed maar ik stootte alweer ergens tegenaan. Gelukkig heb er al eerder een post over gemaakt.

Disco Barbie is wat dik maar gelukkig maakt het niet uit als dit er niet helemaal perfect/egaal op zit, zie je niks van. Ik heb een beetje moeten vissen naar de wat grotere glitters maar in vergelijking met andere glitterlakken viel het reuze mee.

Ik heb Disco Barbie al wat langer in mijn bezit maar heb zo verschrikkelijk lang moeten wachten voordat mijn bestelling verzonden was en ik heb nooit antwoord gehad van de verkoper op mijn mails dat ik de lak niet eens wilde proberen. Gelukkig heb ik me daar nu overheen gezet want hij is prachtig!



Een close up van het flesje waar alle glitter volgens mij wel te zien is. Grote hartjes en sterretjes, wat kleinere hexagons en ruiten en nog iets kleinere vierkantjes, allemaal zilver. Verder zitten er een hoop kleine roze glitters in (ook hexagons als ik het goed zie).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten